الثلاثاء، 14 سبتمبر 2010

كلمات اغنية حبيبي على نياته كل البنات اخواته , حبيبي على نياته كلمات

حبيبي علي نياته كل البنات اخواته ده مكنش كده
بس انا غيرت كل حياته
دلوقتي عايشها جد
وعيونه مش شايفه حد
لو واحده بتساله بيسبني انا الي ارد
حبيبي علي نياته كل البنات اخواته ده مكنش كده بس انا
غيرت كل حياته
دلوقتي عايشها جد
وعيونه مش شايفه حد
لو واحده بتسالو بيسبني انا الي ارد
حبيبي داب علي ايدي وتاب
داخلني قلبه وقفل الباب
حبيبي داب علي ايدي وتاب
داخلني قلبه وقفل الباب
يا خواتي عليه ياخواتي
دي براته ماليه حياتي
الي بنظره كان يتشد
وبراته كانت ملهاش حد
بيسلم وعنيه في الارض
يا اخواتي عليه يا اخواتي
دي برأته ماليه حياتي
الي بنظره كان يتشد
وبرأته كانت ملهاش حد
بيسلم وعنيه في الارض
حبيبي داب علي ايدي وتاب
دخلني قلبه وقفل الباب
حبيب داب علي ايدي وتاب
دخلني قلبه وقفل الباب
حبيب علي نياته كل البنات اخواته
ده مكنش كده بس انا غيرت كل حياته
دلوقتي عايشها جد وعيونه مش شايفه حد
لو واحده بتسالو بيسيبني انا الي ارد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق